Om du slutar sprida lögner om mig, så ska jag sluta säga sanningen om dig.

Helllu sötnosar! Ligger helt död i sängen nu, har pluggat sönder den här kvällen oxå - & det är jag vekrligen inte van vid. Brukar ju aldrig sitta inne får typ panik när jag gör det,men eftersom det är så jääävla kallt ute så har jag inte så stor lust att va ute längre :) Eller bara när gården är öppen och på helgerna, ofcoouurse. Och ännu bättre är ju att man inte köpt en vinterjacka eller vinterskor än, fast har hittat ett par uggs som jag vill ha, så får se hur det bliir.
Kollade på dhw oxå, fast såååklart så va det sista avsnittet. Bara att vänta på att det börjar igen sen då!
Men nu ska jag fixa lite i mitt rum sen ska jag sova, PUUUUSS.

Kul att det börjat komma snö nu, finns inget värre typ. Inte ens en centimeter snö ute och idag har man redan blivit mulad, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0