life has a tendency of fucking things up when you finally get to be happy.

Hej sötnosar! Ligger i sängen, sjukt trött. Kom hem för typ en timme sen, åkte ju som sagt och träffade nattis efter skolan så först åkte jag hem till henne så va vi där ett tag, käka tacos och sånt, weeei.
Efter ett tag drog vi till gården men sjäälvklart så va ju den stängd idag, kom vi på då. Så vi gick hem till nattis igen och värmde oss sen tog vi bussen till ladan. På bussen mötte vi Acki och Vigge H så vi hade sällskap med dom till ladan ;) Jag Malin Nattis & Asya gick upp på loftet där det var flera brudar som dansade, dancehall alltså, skit duktiga! Så vi hängde på och dansade lite vi oxå, sen drog jag Malin och Acki til Infra där vi mötte Snurre Putte Kimse osv, hela dreamteamet haha. Så var vi där ett tag sen drog alla hem! Sen när jag kommit hem typ så ringer Asya och säger att vi ska vara med i deras dansgrupp, snacka om glad brud hääära. Så ska träna tisdagar & torsdagar. WOOP WOOP!!

Så nu är jag här, helt forever alone med min data. Haha nej men nu ska jag vara social mot alla på facebook, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0