Ingen är rädd för att säga "jag älskar dig" , man är rädd för svaret.

Heei, kom precis hem från skolan. Som sagt så försov jag ju mig imorse så kom försent, men hade iallafall hemkunskap första lektionen så det va chill :) Vi gjorde typ Glass a four eller hur det nu stavas, skit gott faktikst! Men inte lättaste att göra, liksom glass i ugn?
Hade engelska prov idag oxå, gick faktiskt bra .. Förutom att jag hade min mössa på min bänk och i mössan låg min mobil, så kommer min lärare och tror att jag fuskar så hon säger att hon flyttar på den, då sa jag ja och sjääälvklart så ramlar min iphone i golvet, älska livet. Trodde ju inte att nånting hände men sen när jag tog min mobil så va det feetaste sprickan i den, så jävla typiskt mig!? Men aja, läraren ska betala lagningen eller köpa en ny anatar jag, så det löser väll sig. Nu ska jag ta nått att äta sen så ska jag väll plugga idag igen, musik prov imorgon jarråå.
Bloggar ikväll! PUSS







Hahah, Malin & Ellinor på bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0